1989 Audi Coupé 2.3E (Franx nr.3)

Show your Audi 80/90 B3
Joris
type 89 junior member
Posts: 62
Joined: 15-02-2013 09:30

Post by Joris » 28-02-2013 23:36

Franx wrote:
Joris wrote:Grappig ook die circumflex-deur, een goede vriendin uit het zuiden des lands van me is daar lid (geweest) :)
Ik vroeg me al af waar dat vandaan kwam... Blijkt een studentenvereniging te zijn? Was effe zoeken en beats me waarom dat op een coupé stond? :o

Kan jij daar iets van foto's van vinden? Ik heb me suf gegeoogled of er niet een race/rit was ofzo..

@ Teeuwke, lijkt een massa probleem te zijn. Achterlichten doen het niet,
Bij licht aan branden de knipperlichten constant en als ik de stuurhandles aan de connectors zet en op contact zet komt er rook uit de unit... niet zo lekker dus... :(
Ja is een studentenvereniging uit maastricht. Ik kan wel eens vragen, ze is daar volgens mij tussen 2005 en 2012 lid geweest, nu nog semi-actief, maar denk dat ik je het antwoord schuldig moet blijven... Anyhow, je hoort 't wel :)

wanderer
Wauwdi newbie
Posts: 11
Joined: 19-02-2013 19:30

Post by wanderer » 01-03-2013 12:14

Klopt, is een studentenvereniging hier in Maastricht. Zal waarschijnlijk tijdens de jaarlijkse inkom-festiviteiten gebruikt zijn. Ik heb die deur al jaren geleden bij Coen zien liggen :-D
Audi 100 quattro 11/85
Audi A4 1.8T quattro 08/02

theeuwke
type 89 junior member
Posts: 36
Joined: 13-02-2013 22:27

Post by theeuwke » 01-03-2013 12:43

Joris wrote:
Franx wrote:
Joris wrote:Grappig ook die circumflex-deur, een goede vriendin uit het zuiden des lands van me is daar lid (geweest) :)
Ik vroeg me al af waar dat vandaan kwam... Blijkt een studentenvereniging te zijn? Was effe zoeken en beats me waarom dat op een coupé stond? :o

Kan jij daar iets van foto's van vinden? Ik heb me suf gegeoogled of er niet een race/rit was ofzo..

@ Teeuwke, lijkt een massa probleem te zijn. Achterlichten doen het niet,
Bij licht aan branden de knipperlichten constant en als ik de stuurhandles aan de connectors zet en op contact zet komt er rook uit de unit... niet zo lekker dus... :(
Ja is een studentenvereniging uit maastricht. Ik kan wel eens vragen, ze is daar volgens mij tussen 2005 en 2012 lid geweest, nu nog semi-actief, maar denk dat ik je het antwoord schuldig moet blijven... Anyhow, je hoort 't wel :)
Bekabeling bij het deel waar de schade was bekeken?

Franx
Moderator
Posts: 252
Joined: 10-02-2013 21:21

Post by Franx » 02-03-2013 11:43

Daar lopen idd wel wat draadjes. Misschien is er iets gebeurt bij het kokerlassen... Ik zag er niks vreemds aan. Maar dat zal nu allemaal bekeken moeten worden....

Franx
Moderator
Posts: 252
Joined: 10-02-2013 21:21

Post by Franx » 04-07-2013 15:53

Beestje heeft weer verzekering/belasting/taxatie en Apk.
Kortom... Its a running lady again.

Damn, ik heb ze gemist. Vandaag eens langsgegaan bij iedereen die betrokken was (richter/spuiter/Audiparts). Iedereen is erg enthausiast!
Kan ze geen ongelijk geven... Het is een aandachtsvragertje onderweg. Ze valt best op.

En rijdt heerlijk relaxed, zo anders als wat ik weer 2 jaar gewent ben in de daily. Alleen snel de voortrein nakijken, daar is nog iets niet snor met rubbers.

TDI80
Site Admin
Posts: 186
Joined: 10-02-2013 19:22

Post by TDI80 » 04-07-2013 16:14

Franx wrote:Beestje heeft weer verzekering/belasting/taxatie en Apk.
Kortom... Its a running lady again.

Damn, ik heb ze gemist. Vandaag eens langsgegaan bij iedereen die betrokken was (richter/spuiter/Audiparts). Iedereen is erg enthausiast!
Kan ze geen ongelijk geven... Het is een aandachtsvragertje onderweg. Ze valt best op.

En rijdt heerlijk relaxed, zo anders als wat ik weer 2 jaar gewent ben in de daily. Alleen snel de voortrein nakijken, daar is nog iets niet snor met rubbers.
Fijn dat hij weer rond rijd :)
Ben benieuwd om hem eens in het echt te zien ;)

Franx
Moderator
Posts: 252
Joined: 10-02-2013 21:21

Post by Franx » 04-07-2013 16:25

Komt vast goed! :D

audib3
type 89 junior member
Posts: 75
Joined: 28-03-2013 22:25

Post by audib3 » 04-07-2013 18:45

leuk te zien dat je niet één maar zelf meerdere nette type 89 ers hebt. Het restauratiewerk is een applausje waard ziet er goed uit zeg!

Franx
Moderator
Posts: 252
Joined: 10-02-2013 21:21

Post by Franx » 04-07-2013 19:40

Dank je, ik heb er idd meer. drie typ89's en een typ81.

Alles (behalve de daily 80) is momenteel in de staat die ik al jaren probeer te bereiken. Eigenlijk een klein levenswerkje geworden zo.
Dat begon 18 jaar geleden met mijn eerste type89 80. Dat is eigenlijk nog steeds mijn nummer 1. En trouwens die ken je volgens mij... Die stond ook op de meeting in Beesd en we hebben elkaar nog gegroet op de terugweg. :D

De rest qua auto's is nadien beetje uit de hand gelopen. :o

Franx
Moderator
Posts: 252
Joined: 10-02-2013 21:21

Post by Franx » 25-10-2013 22:03

De Coupé rijdt alweer een tijdje lekker rond (af en toe)....

Kort geleden een ritje naar Mario (Bleu20QV) gereden. Kreeg van hem de tip om linkerdeurrubber te voorzien van een dingetje wat miste... (had er bij mij nooit gezeten).. Hij wist dat Audipart er nog een had liggen en die heb ik gisteren erin gezet.... Helaas, nog steeds een beetje windgeruis daar... Nog effe verder zoeken dus.

Ander ding.... Draaiknop aanjager helemaal nagegaan en werkte bij alle 4 de standen goed... Deze week kwam ik erachter dat plots de aanjaag motor ermee kapte (alweer!!) dus bij Audiparts maar weer een andere meegenomen... Sommige dingen blijven je achtervolgen. Oja en de schakelaar is weer terug naar alleen standje III en IV.... AAArch!

Maar ze rijdt zo lekker en ziet er zo heerlijk dik uit! Soms denk ik wel eens ik moet hier gewoon dagelijks mee rijden zo mooi is ze! (maar ja blijft ze dan wel zo mooi)

Post Reply