Audiforum S-RS meeting 2013

Post Reply
Franx
Moderator
Posts: 252
Joined: 10-02-2013 21:21

Audiforum S-RS meeting 2013

Post by Franx » 16-09-2013 09:08

Leuke meeting geweest op vliegveld Valkenburg. Thema S-RS modellen.
Primeur: Audi RS7
(persoonlijke primeur: Jeffrey's SQ bom)
Zij-primeur: A3 limo..... Ik zag 'm en na jaren van nieuwe audi modellen zag ik iets opmerkelijks. Dit model zou zomaar een rechtstreekse verwijzing kunnen zijn van ons geliefd typ89 sedan model.

Waarom? Automodellen groeien van jaar tot jaar. en zoals de laatste polo's b.v net zo groot zijn als de eerste golf zou je de paralel kunnen leggen met de type89 en deze A3 limo. Meer overeenkomsten?
Kort achterklepje, spiegels 'op' de deuren. Korte dynamische vormgeving.
Ik vind 'm cool!

Nog een ander leuk ding:
Ik heb de eer gered voor ons 'oldies' tussen het nieuw geweld door de show and shine te winnen voor de die-hard poetsers.
Erwin (A6owner) heeft de derde plek gescoord! Toch maar mooi gedaan door twee typ89forummers van hier!
Verder Joris en vriendin gesproken, Shifu gesproken... Dus oldies waren goed vertegenwoordigd!

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image[/list]

Franx
Moderator
Posts: 252
Joined: 10-02-2013 21:21

Post by Franx » 16-09-2013 09:47

Oja! Deze natuurlijk!
Image

A6-Owner
Wauwdi newbie
Posts: 24
Joined: 10-02-2013 21:00

Post by A6-Owner » 18-09-2013 21:57

Haha, mooi stukje Frank.

Al een beetje bekomen van de schrik?
Nogmaals... wat mij betreft een verdiende eerste plek.

Franx
Moderator
Posts: 252
Joined: 10-02-2013 21:21

Post by Franx » 19-09-2013 07:53

Ja, dat roesje duurde toch wel een dag of twee! :D
Gekke blijft wel dat ik al een paar weken dat gevoel had, ik wist gewoon ook niet meer waar ik het zelf kon verbeteren, wat niet wil zeggen dat een juri er anders over kon denken of dat andere auto's met b.v. een diepere kleur beter zichtbare glans mee konden hebben qua presentatie.
Daarin is een zilvere tint als mijne en jouwe een beetje niks zeggend (zul jij ook wel vinden). Relatief makkelijke kleur die er al snel goed uitziet.

Ik zag wel dat er auto's waren met (echt kleine) poetsmanko'tjes, je kon zelf ook wel de top 10 zien. En dan werd het erg moeilijk omdat er echt 5 foutloos waren naar mijn mening.

Wel blij dat jij ook in de prijzen viel, zal tijd worden ook! :wink:

Post Reply