Even voorstellen Audi Coupe

Post Reply
weemanneke
Wauwdi newbie
Posts: 3
Joined: 20-07-2014 11:04

Even voorstellen Audi Coupe

Post by weemanneke » 20-07-2014 22:47

Beste forumleden,

Ik heb een tijd geleden even een topic geopend in het aankoopadvies, maar had me hier nog niet verder voorgesteld met de auto.
Aangezien ik nieuw ben hier op het forum zal ik even een korte introductie doen.
Ik ben Robbert, 22 jaar en kom uit de omgeving van Eindhoven. Sinds 12 maart ben ik in het bezig van een grijze Audi Coupe 2.3 10v met automaat en heeft nu 227xxx op de teller staan.
Het is mijn eerste Audi, maar ik kan er alleen maar positief over zijn! Wat een ongelofelijk fijne auto!

Een week of 3 geleden heeft hij wel bij de garage gestaan omdat beide radiateurs rot waren (de lamelles vielen er zo tussenuit) en lekte daardoor koelvloeistof. Een ander puntje waar nog een keer naar gekeken moet worden, is dat hij bij het starten rond de 500 toeren stationair loopt (zowel bij warm als koud blok). Het lijkt alsof hij de choke niet pakt(?). Mocht iemand hier iets meer vanaf weten en mij misschien wat verder kunnen helpen dan hoor ik het graag

Verder wil ik alleen een keer een andere uitlaat hebben zodat het 5 cilinder geluid net wat meer naar boven komt en wat dieper klinkt. Heldere knipperlichten, andere velgen (gunmetal of zwart).

Tijd voor de foto's! Foto's worden in mijn 3e bericht in dit topic geplaatst vanwege het feit dat ik nog geen links kan plaatsen



Image

Image

Image

Image

Image

weemanneke
Wauwdi newbie
Posts: 3
Joined: 20-07-2014 11:04

Post by weemanneke » 20-07-2014 22:52

bladiebla tijd voor linkjes en foto's!! 8)

BleuQ20V
type 89 junior member
Posts: 111
Joined: 18-02-2013 11:45

Post by BleuQ20V » 21-07-2014 19:14

Schitterende Coupé heb je daar, lekker automaatje en velours bekleding.
Helemaal goed en welkom hier. :D
Audi Coupé Quattro 20V 1988
Audi A3 Sportback 1.9TDi 2008

Post Reply