iemand ervaring met schroefset b3 ?

Bumpers, lights,..
Post Reply
davygrobben
Wauwdi newbie
Posts: 2
Joined: 04-05-2015 21:33

iemand ervaring met schroefset b3 ?

Post by davygrobben » 04-05-2015 21:41

Hoi,
heb een paar weken geleden een audi 80 b3 gekocht, heb ondertussen velgen gekocht maar vind da hij niet mooi ligt, daarom zou ik hem wille verlagen en heb bang om met veren kan je achteraf niks meer doen daarom dacht ik aan een schroefset. Heeft er hier iemand ervaring ik welk en prijs? Heb eens gekeken opt internet ma is nog al duur vind ik (1200€)

TDI80
Site Admin
Posts: 186
Joined: 10-02-2013 19:22

Re: iemand ervaring met schroefset b3 ?

Post by TDI80 » 05-05-2015 15:34

davygrobben wrote:Hoi,
heb een paar weken geleden een audi 80 b3 gekocht, heb ondertussen velgen gekocht maar vind da hij niet mooi ligt, daarom zou ik hem wille verlagen en heb bang om met veren kan je achteraf niks meer doen daarom dacht ik aan een schroefset. Heeft er hier iemand ervaring ik welk en prijs? Heb eens gekeken opt internet ma is nog al duur vind ik (1200€)
Hallo Davy,

Ik heb op mijn audi 90 b3 een schroefset gehad van ta technix, en ik raad deze af, past niet 100% en klopt niks van.
Ik denk als je een schroefset wilt, je best de kw schroefset pakt. Hij is duur maar het is tenminste kwaliteit ;)

anders kan je ook 60/60mm verlaging pakken (deze veren kosten €90 zonder attesten en €120 met attesten) bij Promaxx.nl

davygrobben
Wauwdi newbie
Posts: 2
Joined: 04-05-2015 21:33

Re: iemand ervaring met schroefset b3 ?

Post by davygrobben » 05-05-2015 20:02

TDI80 wrote:
davygrobben wrote:Hoi,
heb een paar weken geleden een audi 80 b3 gekocht, heb ondertussen velgen gekocht maar vind da hij niet mooi ligt, daarom zou ik hem wille verlagen en heb bang om met veren kan je achteraf niks meer doen daarom dacht ik aan een schroefset. Heeft er hier iemand ervaring ik welk en prijs? Heb eens gekeken opt internet ma is nog al duur vind ik (1200€)
Hallo Davy,

Ik heb op mijn audi 90 b3 een schroefset gehad van ta technix, en ik raad deze af, past niet 100% en klopt niks van.
Ik denk als je een schroefset wilt, je best de kw schroefset pakt. Hij is duur maar het is tenminste kwaliteit ;)

anders kan je ook 60/60mm verlaging pakken (deze veren kosten €90 zonder attesten en €120 met attesten) bij Promaxx.nl



ik heb vroeger ne b4 gehad en die je had ik verlaagd met alleen maar veren en door de jaren zakte hij nog op die veren en dan gingen mijn bande de kassen raken en daarom dacht ik nu aan een schroefset
bedankt voor de info dan kan ik inderdaat iets meer geven da het dan zeker past

Lknetive
Wauwdi newbie
Posts: 2
Joined: 17-06-2016 06:03

Post by Lknetive » 17-06-2016 06:53

You are interested in the same to me.

Post Reply