Aanpassingen / wensen forum

news of the Forum
Post Reply
Shifu
type 89 junior member
Posts: 47
Joined: 18-02-2013 20:05

Aanpassingen / wensen forum

Post by Shifu » 05-03-2013 12:54

Ik zat zo eens te denken en eigenlijk mis ik momenteel vooral de automatische notificatie als er gereageerd wordt op een post waar ik iets heb geplaatst of waarvan ik de topic starter ben.

Het kan volgens mij automatisch aangezet worden, en wellicht is het de moeite om dit te doen zodat het voor anderen wat makkelijker wordt om te zien als er gereageerd is :) ik vergeet het nog wel eens :(

zijn er nog meer mensen met suggesties? :)

TDI80
Site Admin
Posts: 186
Joined: 10-02-2013 19:22

Re: Aanpassingen / wensen forum

Post by TDI80 » 05-03-2013 16:40

Shifu wrote:Ik zat zo eens te denken en eigenlijk mis ik momenteel vooral de automatische notificatie als er gereageerd wordt op een post waar ik iets heb geplaatst of waarvan ik de topic starter ben.

Het kan volgens mij automatisch aangezet worden, en wellicht is het de moeite om dit te doen zodat het voor anderen wat makkelijker wordt om te zien als er gereageerd is :) ik vergeet het nog wel eens :(

zijn er nog meer mensen met suggesties? :)
Klopt, als je reageert. (Plaats een reactie) staat er onder het schermpje waar in je moet typen. voeg foto toe en daaronder ook vakjes die je kan selecteren. Het onderste vakje dat je kunt selecteren is 'waarschuwen als er gereageerd is'

Ik hoop dat ik hier mee uw vraag heb beantwoordt.

Shifu
type 89 junior member
Posts: 47
Joined: 18-02-2013 20:05

Post by Shifu » 05-03-2013 16:47

klopt, die optie zet ik nu aan, als ik hem niet vergeet! :)
Maar volgens mij is het mogelijk om dit standaard te hebben bij de topic starter. echter kan ik me ook vergissen ;)

voorlopig doen we het even met het vinkje aanzetten!

Franx
Moderator
Posts: 252
Joined: 10-02-2013 21:21

Post by Franx » 05-03-2013 16:48

Ik had 'm ook al diverse malen aangevinkt (in je profiel)... maar sprong steeds uit! (nu doet ie het wel weer)

Post Reply